
AGENCIA MANACORNOTICIAS 29/09/2025 - 03:44:00 | ![]() ![]() |

![]() | Per la seva banda, l'equip júnior femení d'Interilles Construccions Ginard fou superat clarament pel Ferreries en la seva visita a Menorca. El resultat final, 67 a 32, reflecteix el mal partit que realitzaren |
DISSABTE DIA 27 EL BÀSQUET MANACOR ORGANITZÀ UN TRIANGULAR DE MINIBÀSQUET FEMENÍ. Èxit rotund al triangular de minibàsquet femení a Na Capellera. El passat dissabte 27 de setembre, el Pavelló de Na Capellera va viure una jornada inoblidable amb motiu del triangular de minibàsquet femení organitzat pel Bàsquet Manacor. Els equips participants, Bàsquet Manacor ORTOFÍSICA LLEVANT, Son Servera Bàsquet i CB S'Olivera d'Eivissa, oferiren un espectacle esportiu marcat per la il·lusió, la diversió i el bon ambient tant dins com fora de la pista.
Més enllà dels resultats, la jornada es recorda pel companyerisme i l'alegria que s'hi respirava. Famílies, jugadores i cos tècnic varen gaudir d'un ambient festiu on es va fer palesa la importància de fomentar l'esport femení des de les categories de formació. El club vol agrair especialment la col·laboració de les Botigues Hort de Sa Vall, que oferiren fruita fresca per a les jugadores; de Forn Ca'n Tòfol, que obsequià cada equip amb una ensaïmada; i de Càtering Fills d'Esteva Català, que preparà un dinar boníssim per a nines, tècnics i famílies, convertint la jornada en una autèntica festa del bàsquet.
També cal destacar la feina de n'Antònia Porras i de diversos jugadors i jugadores del club, que s'encarregaren de les tasques arbitrals i de taula d'anotació amb gran compromís i professionalitat. El triangular ha deixat clar que el bàsquet femení de formació és present i futur, i que jornades com aquesta són fonamentals per continuar creixent, gaudint i compartint els valors de l'esport.
GRAN VICTÒRIA DE LES CADETS INNOVATEC SECURITY A CASA DEL MONTUÏRI. El nostre equip cadet de categoria especial va vèncer per 60 a 80 les companyes de Montuïri en un gran partit col·lectiu. Tot i les baixes que presentava l'equip, les nines feren un encontre molt complet i superaren un rival exigent amb claredat. Per la seva banda, l'equip júnior femení d'Interilles Construccions Ginard fou superat clarament pel Ferreries en la seva visita a Menorca. El resultat final, 67 a 32, reflecteix el mal partit que realitzaren les nostres jugadores.
En categoria preferent, gran victòria de les nines del júnior JRV Assessoria i Gestió davant el CBJ Llucmajor per 77 a 40. D'altra banda, les jugadores de l'infantil promoció Servimedic guanyaren en un emocionant partit al Club Bàsquet Pla per 70 a 62. En canvi, les nines de l'infantil preferent Auto Nadal perderen a la pista del Bàsquet Capdepera per 57 a 21. Finalment, l'equip sènior insular femení Comercial Parera va caure a Santanyí per 55 a 41.
Pel que fa als equips masculins, en categoria infantil, l'infantil masculí preferent Baubal Construccions va perdre de manera clara a la pista del Santa Maria per 87 a 36, mentre que l'infantil masculí especial Bioconstruccions Pedra Viva fou superat pel CB Imprenta Bahía San Agustín per un contundent 19 a 69.
En categoria cadet, els nins del cadet preferent Sonsònia Centre Auditiu varen perdre per 31 a 62 davant el CBJ Llucmajor; el cadet preferent Fusteria Lliteres-Resina guanyà a la pista del CB Ciutat d'Inca per 53 a 67; mentre que el cadet masculí promoció Jardins Son Capó fou molt inferior a un Bàsquet Pla que s'imposà per 31 a 85. En categoria júnior, el nostre equip d'Interilles va disputar un encontre d'altíssim nivell davant el Sant Josep, que es va decidir per només cinc punts: 91 a 96 en favor dels palmesans.


- Carta al director: “Urge a mi entender hacer una reflexión sobre el mantenimiento óptimo en Manacor, empresas de servicios y el incivismo de ciertos ciudadanos, y tomar medidas sin demora”
- Empate amistoso entre el Voleibol Manacor de Superliga y el Sporting Clube de Portugal, en un test de pretemporada que ha terminado (2-2), buenas sensaciones en la capital del Llevant
- Un mallorquí a la cort del rei Artús
- El Hospital de Día de Salud Mental de Manacor ha preparado para día 9 de octubre una jornada de puertas abiertas y diferentes actividades, con el objetivo es visibilizar y sensibilizar
- El Consell concede ayudas a 23 empresas para promocionar el producto de Mallorca, un 35 % más, microempresas, agrarias de transformación y entidades lucro, presupuesto de 450.000€
- VOX DENUNCIA EN EL CONSELL LA CENSURA POR VÍA VANDÁLICA Y ADMI- NISTRATIVA CONTRA SU CAMPAÑA: ¿QUÉ ESPAÑA QUIERES?
- MALLORCA TENDRÁ UNA ESCUELA DE FLORISTERÍA PARA FORTALECER EL SECTOR
- Decenas de residentes en el municipio de Manacor se plantan y alzan la voz ante la parálisis y el caos urbanístico, la disparidad y subjetividad de criterios, caprichos y protocolos administrativos interminables
- Remontada para sumar tres puntazos en Galatzó (4-3)
- Comienza en Manacor el proceso para nombrar al Gerente de Urbanismo del Ayuntamiento. Grupo: A Subgrupo: A1. CD: 30. CE: 45.682 € anuales, con cinco años de ejercicio profesional