
ajsantanyi.net 20/05/2026 - 10:15:42 | ![]() ![]() |

L’Ajuntament de Santanyí i la Conselleria d’Educació fan la recepció oficial de les obres del nou menjador del CEIP Blai Bonet
Aquest matí s’ha fet una passa definitiva per a la millora dels serveis educatius del municipi amb l'acte de recepció oficial de les obres de redistribució per a encabir un menjador i una cuina de càtering al CEIP Blai Bonet de Santanyí. La trobada ha tingut lloc a les 10:00 hores a les mateixes instal·lacions del centre educatiu, complint així amb els terminis i procediments establerts en l'expedient de contractació de l'Institut d'Infraestructures i Serveis Educatius (IBISEC).
El projecte, finançat íntegrament a través de la Conselleria d'Educació i Universitats del Govern de les Illes Balears, ha permès condicionar l’espai per dotar l’escola d’una infraestructura altament demandada que millorarà la conciliació de les famílies i el benestar dels alumnes. A l'acte de recepció hi han assistit l'arquitecte de l'IBISEC, Agustí Cortés Amengual, els integrants de la direcció facultativa de l'obra, representants de l'empresa constructora Finques La Trapa S.L., i la representació de la Intervenció de l'Ibisec.
Per part del municipi, la comitiva municipal ha estat encapçalada per la batlessa de Santanyí, Maria Pons Montserrat, el tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló, i la regidora d'Escoletes i Guarderies, Alicia Adrover. Així mateix, l'acte ha comptat amb la presència i participació de l'equip directiu del CEIP Blai Bonet, que ha pogut conèixer de primera mà el resultat de les actuacions.
La batlessa, Maria Pons Montserrat, ha agraït de manera destacada el suport de l'Executiu autonòmic: «Avui és un dia important per a la comunitat educativa de Santanyí. El menjador i la cuina de càtering del CEIP Blai Bonet eren una necessitat històrica per al centre. Des de l’Ajuntament volem agrair explícitament a la Conselleria d'Educació i Universitats que hagi assumit el finançament d'aquesta obra tan important. Gràcies a aquesta inversió i a la col·laboració institucional, posam a disposició dels nostres nins i nines uns serveis moderns, segurs i funcionals que eleven de manera notable la qualitat de la nostra escola pública».
Per la seva banda, des de la Regidoria d'Educació s'ha reiterat aquest agraïment, destacant que la implicació econòmica de la Conselleria ha estat clau per fer realitat un espai que respon al compromís de seguir invertint en els centres educatius del terme, garantint que disposin de les millors prestacions de cara al proper curs escolar.
Amb la signatura de la recepció d'avui, les noves dependències queden oficialment a disposició de l'Administració per procedir a la seva obertura, consolidant una infraestructura essencial per al futur educatiu del nucli de Santanyí.


- El Govern de las Illes Balears celebra la decisión de la Comisión Europea de rechazar el 'Registro de Viajeros' y abrir un procedimiento formal de infracción contra el Gobierno de España por esta cuestión
- Moixos Manacor. Amig@s. Os necesitamos, tenemos muchísimos gatos a nuestro cargo. Todos son recogidos de las calles y campos y con nuestros pocos medios económicos, no podemos asumir todos los gastos
- Dimecres 10 de juny, a les 20h a s'Agrícola Manacor presentació del llibre de Toni Planissi, "todas las mentiras conducen a la verdad", la presentació anirà a càrrec del periodista i editor Sebastià Sansó
- Manacor ha celebrat davant de centenars d’espectadors aquest diumenge una nova edició de la Desfilada de Carrosses i Comparses, un dels actes més destacats de les Fires i Festes de Primavera
- Portopetro presenta el programa complet de les Festes de Sant Joan 2026
- El Club Bàsquet Manacor y el Centro Universitario Instituto Nebrija Mallorca firman un convenio para impulsar la formación de deportistas y empleados, ofrece un descuento del 10 %
- El PP Balears asegura que priorizará la tramitación de la Ley de regulación de entrada de vehículos en el Parlament
- ESQUERRA UNIDA-PODEM DEFENSARÀ AL PLE DEL PARLAMENT UNA LLEI PER LLUITAR CONTRA L’ASSETJAMENT IMMOBILIARI
- El tenor Eduardo Sandoval i el pianista Miquel Estelrich omplen l'església de s'Alqueria Blanca
- El primer punto se queda en Murcia (4-1)













































